17 Şubat 2013 Pazar

Ahşap yakma çalışması: Aquarius



Razertip ile ilk deneyimimden memnun olduğumu söylemeliyim. Sevdiğim biri için Kova Burcu çalışması yaptım. Aquarius olarak isimlendirilen Kova Burcunun beğendiğim bir desenini sarı karbonla ahşaba aktardım. Ahşap kayın kontraplak. 38x42 cm ölçülerinde. Atölyede ikinci yılını dolduran kayın kontranın üzerine yakma yapmak zor. Nemlenmiş durumdaydı. Zımparaladım ve kuruyabildiği kadar kuruttum. Çerçeveyi ise emprenye edilmiş çam çıtalardan yaptım. Çerçeveyle birlikte boyutlar 46x50 cm civarına geldi. Çerçeve üzerinde açtığım oyuğa yakmayı devam ettirdim ve çerçevenin sonuna kadar getirdim. Alt kısımdaki geniş alanları yakarken eski makinemi kullandım. (Pyrography- Beech plywood, Pine frame)

2 yorum:

  1. Sayin Kemal Bey,
    Calismalariniz yeni makinanizla mukemmel olmus. Ellerinize saglik. Saygilarimi sunarim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Uğur Bey. Yeni makineye alışma aşamasındayım. Uçları ve özelliklerini tanımaya çalışıyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil