22 Aralık 2012 Cumartesi

Nazar ağacı





Aile içinden gelen sipariş üzerine Nazar Ağacı olarak adlandırılan bir ürünü kıl testere kesimi ile yapmaya çalıştım. 
Aslında ahşap üzerine bolca cam nazar boncukları yapıştırılmıştı. Ben tüm parçaları kıl testerede kestikten sonra ahşap boyaları ile boyayıp renklendirdim.  4 mm kayın kontraplaktan 3 kat kesim yaptım. Yükseklik 33 genişlik 28 cm. 
Ana zemini kesim sonrası beyaza boyadım. Daha sonra yine farklı çaplarda ve çok katlı kestiğim yuvarlak parçaları farklı renklere boyayıp üst üste yapıştırdım. 
Taşıyıcı olarak çam kalastan kestiğim 10x10x4 cm ebatlı parçayı ve saksı görünümlü bölümü turuncu renge boyadım. Çam parçayı ortadan bölerek kontraplağın gireceği bir yuva açtım. Kontraplağı açtığım yuvaya yerleştirip yapıştırdım. 

Son günlerin ve önümüzdeki günlerin telaşını da düşünerek bu yılın son çalışması olduğunu düşünüyorum. 2013 yılının sağlık, huzur, mutluluk ve bereket getirmesi umuduyla  yeni yılınızı kutluyorum.

1 yorum: