23 Kasım 2017 Perşembe

Ahşap kase ve kesme / sunum tahtası




Atölyede yeni çalışmalar.  
100 yılı aşkın süreyle meyveleriyle çevresini mutlu eden kiraz ağacının ömrünü tamamlamasından sonra elde edilen keresteden, hatıra olarak saklanan ve ciddi şekilde kuruması sonucu artık çatlamaya başlamış bloğu değerlendirmem istendi. Bir kaç gün düşündüm. 40x40 cm boyutlu ve 7 cm kalınlıktaki bloktan 26 cm çaplı bir torna kase ve 35x13 ve 30x13 boyutlu iki ayrı kesme/sunum tahtası çıkardım. Kalan büyük parçadaki çatlaklar genişlediği için parçalanacağını düşünerek kesmeye cesaret edemedim. Gıda ile temas edecekleri için Pruva Antibakteriyel Doğal Ahşap Cilası ile cilaladım. 
Torna ile de tanışmış oldum.  
( My workshop. Wood bowl and wood cutting boards. Anatolian cherry. Timber from a tree that is over 100 years old. Finished with Pruva Antibacterial Natural Wood Wax.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder