23 Haziran 2017 Cuma

Razertip ile yakmak

Bugün günlerden Razertip. Ahşap yakmada kullandığım Razertip makine ile ilgili sorular geliyor. 2013 Şubat'tan bu yana kullandığım makine. SS-D10 modelini kullanıyorum. Çift ve değişebilir kalemli. Geçen hafta e-hırdavat ziyaretimde yeni gelen uçları görünce dayanamayıp 10 parçalı noktalama ucu seti ve tonlama için kullanmak üzere 3 yeni uç aldım. İlk resimde kullandığım tüm uçları görüyorsunuz.



Ütü tabanı gibi geniş tabanlı uçlardan büyük olanı da ilk kez gördüm. Küçük olanı kullanıyordum. Bu uçlarla bir çok farklı dokuyu oluşturmak mümkün.





Noktalama seti ise muhteşem. En büyüğü 5 mm, en küçüğü ise 0,5 mm büyüklükte. Noktalama tarzı çalışmayı sevenler için güzel set. Yeni uçlarla yaptığım bir kaç uygulamanın fotoğrafını da ekliyorum.





Razertip makinede uç seçenekleri çok zengin. Ahşap yakmayı sevenler için makine ve uçlar mükemmel. Bu makineyi ve aksesuarlarını bize kazandıran e-hırdavata da teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder