15 Ekim 2015 Perşembe

Intarsia çalışması: Avanak Avni





Karikatürist Oğuz Aral'ın yarattığı Avanak Avni çoğumuzun sevdiği bir karakterdir. Onun küçük ve genç halini gösteren karikatürler daima bir gülümseme yaratır. Bu şirin karakterin bir karikatürünü esas alarak bilgisayar ortamında intarsia çalışmaya uygun bir desen oluşturdum. Daha sonra kesimini yaptım. Ölçüler 24x26 cm. Ahşap olarak sapelli, maun, kızılağaç, kavak, ceviz, ovengol, meşe, dusia kullandım. Bolca zımpara ve yapıştırma sonrası tinerle silerek temizledim. Temiz bir yüzey oluşunca sprey ipek mat vernikle sonlandırdım. Avni'nin vernik öncesi ve sonrası görüntüleriyle bu çalışmayı da bitirmiş oluyorum. (Intarsia, 24x26 cm, 9 different wood)

2 yorum:

  1. Merhaba Öncelikle Ellerinize Emeğinize Sağlık.
    Bu Çalışmanın vektörelini temin edinme şansımız varmıdır.
    İlginize şimdiden teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Deseni PDF formatlı olarak Hobi Tutkunları forumunda paylaştım. Ticari olmamak kaydıyla oradan indirip kullanabilirsiniz. Link:
    http://www.hobitutkunlari.com/sizin-calismalariniz/17578-intarsia-calismasi-avni.html

    YanıtlaSil