22 Nisan 2013 Pazartesi

Uyuyan Kaplan



Son bitirdiğim çalışmam ise Uyuyan Kaplan. İnternet ortamından bulduğum bir desendi. İki yıldan daha fazla bir süre önce Gauss makineyi ilk aldığım dönemde bu çalışmayı yapmıştım. Yeniden çalıştım. Yeni çalışmamı ve eski ile yeniyi yanyana getirdiğim bir fotoğrafı buraya ekliyorum. Yakmaya yeni başlayan arkadaşlara çalışarak kendilerini geliştirebilecekleri konusunda cesaret vereceğini umuyorum. Ben gelişimimi gözleme şansı da buldum. Tonlama konusunda daha iyi duruma geldiğimi düşünüyorum. Daha çok yolumun olduğu da bir gerçek.  Malzeme kavak kontraplak. Ölçüler 60 x 30 cm. Deseni sarı karbonla aktardım.



2 yorum:

  1. Çok güzel çalışmalar.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu çalışmanıza bayıldım, harika görünüyor. Ellerinize , emeğinize sağlık

    YanıtlaSil