25 Kasım 2012 Pazar

Masif kesimler



Kıl testereye alışma çalışmalarım sürüyor. Farklı çalışmalardan artan parçaları değerlendirmek ve kesimimi geliştirmek için beğendiğim desenlerden değişik kesimler yaptım. Malzeme olarak 2 cm kalınlıklı dut ve ıhlamur kullandım. Harf kesiminde kullandığım dut zımpara sonrası güzel bir desen oluşturdu. Diğerlerini ahşap boyaları ile boyadım. Cücelere ahşap oyma malzemeleri ile şekil verdim. Boyalı olanlara hava uygun olup dışarıda çalışabildiğimde sprey mat vernik atacağım. Kesimlerde Olson Mach Speed bıçak kullandım.

2 yorum:

  1. merhabalar. ben de ahşap harf kesmek istiyorum. bunun için hangi malzemeleri almalıyım. el kıl testeresi ya da makineli kıl testeresi vs. veyahut baska birşey. bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontraplak ve ince malzeme için el kıl testeresi iş görür. Masif kesimleri için makine gerekir. Tabi uygun bıçaklar da. Forumumuza gelin. Detaylar ve teknikler hakkında doyurucu bilgi alırsınız.

      Sil