13 Ekim 2012 Cumartesi

Kelebekler


Ziyarete gidilecek bir dost için kelebek desenlerinden oluşan bir çalışma tasarladım. Malzeme olarak arka planda huş kontraplak, büyük kelebekte meşe kaplama, emprenye çam, dut, ceviz, ıhlamur kullandım. Kakma veya intarsia tarzı çalışarak renkli parçaları meşe kaplamada açtığım boşluklara yerleştirdim. Huş kontranın üzerine iki kelebek desenini kıl testere ile oyarak açtım. Çıkan parçalarda kılavuz deliklerin olduğu kısımları keserek daha küçük uçan kelebekler yaptım. Ceviz rengi ahşap koruyucu ile boyadım. Hepsini huş kontra üzerine monte ederek önce selulozik dolgu verniği ile sonra da mat vernik ile sonlandırdım.

2 yorum:

  1. Hocam ben buna bayildim, keske o komsu ben olsaydim demekten kendimi alamadim dogrusu. El emegine fiyat bicmek belki dogru degil ama satmis olsaniz fiyat ne soylerdiniz?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Hiç bir çalışmamı satmadım. O yüzden hiçbirinin fiyatı olmadı.

    YanıtlaSil