3 Ekim 2012 Çarşamba

Kaplan


Bu aralar zaman buldukça kıl testerenin başından ayrılmaz oldum. Toz toplamayı da çözersem sonbahar kış döneminde bolca kesim yapacağımı düşünüyorum. Bir kaplan çizimini düzenleyerek kıl testereye uygun hale getirdim. Deseni 4 parçaya ayırıp çıktı aldıktan sonra 45x45 cm boyutlu 6 mm kalınlıklı huş kontraplak üzerine çift taraflı bant kullanarak yapıştırdım. Bu büyüklükte bir parçayı Scheppach üzerinde çevirerek kesemeyeceğimi düşünerek Olson Spiral bıçak kullandım. Böylece parçayı çevirmeden kesmem mümkün oldu. Kesim bittikten sonra gördüğüm çapaklı bölgelerde küçük eğe ve 400 kum zımpara ile temizlik yaptım. Genel temizliği ve zımparayı kesimden önce yapmıştım. Buna rağmen sonlandırma aşamasında kullandığım hint meşesi rengi ahşap koruyucuyu sürünce zımpara izlerinin bana sırıttığını gördüm. Arka plana venge desenli 3 mm MDF malzeme uyguladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder