11 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni makine ve kayın kaplamadaki ilk işler

Yakma makinesini temin edince daha detaylı çalışma yapabileceğimi düşünüp iki ayrı desen üzerinde çalıştım.
İlki bir Japon evini ve bahçesini gösteren bir fotoğraftan aldığım desendi. Yakılan bölümde cila yok. Dışına ise ağaç kabuğunun da bulunduğu ahşap parçalarından eski görünümlü bir çerçeve yaptım.(20x30 cm)
Yakma işlemi esnasında taş ve ağaç desenlerinin daha güzel sonuç verdiğini gözleyerek yeni desende taş ve ağaç ağırlıklı çalıştım. Desen yine internetten seçtiğim bir fotoğraftı. (20x30 cm) Her iki yakmayı da kayın kaplama üzerine yaptım.Daha sonra kaplamaları kullanılmış kontraplak üzerine yapıştırdım.İkinci evin çerçevesi de el yapımı. İşi ilerlettim. Köşe birleşmeleri daha temiz olmaya başladı. Bu arada 2010 yılı sonu geldi. Yılı bu desenlerle kapatmış oldum.

1 yorum:

  1. Bugibi güzel sanatları icra eden bir sanatçının eserlerine yorum yapılmamış,Ben bu ülkenin sınırları içinde yaşayan insanları anlamıyorum ,sanat ile alakaları sıfır,Ben sanatçımızın eserlerine Şapka çıkarıyorum,başarılarının devamını diliyorum.Elinize sağlık...
    Kudret Kızılkaya İstanbul

    YanıtlaSil