11 Ocak 2012 Çarşamba

Elde kalan malzemeye uygulama

Desen internetten seçildi. Bu desene ve benzerlerine green man adı veriliyor. İleride farklı görünümlerini de çalışacağım. Malzeme çam tahta.(10x20 cm) Çizgi çalışması şeklinde.gölge ve ton yok. Kolay uygulama.
 Bu desen gül demeti şeklinde. Eski bir kesme tahtasının (15x20 cm) atılmaktan kurtarılıp değerlendirilmiş hali. Yüzeyi temizlemeye çalıştım ancak bıçak izleri halen duruyor. Yakarken de bol bol soğan kokusu verdi. : ))
Bu desen orman içinde bir ev görünümü. Gölgeleri ise çizgi tarama yöntemiyle çalıştım. Çam tahta (20x25 cm) üzerinde ağacın damarları çok belirgin kalıyor. O yüzden çam tahta bu işlerde pek tercih edilmiyor.
Küçük kavak kontraplakları değerlendirmek için iki çalışma yaptım. Birinde dans eden çift  var. Çok sade ve çizgilerden ibaret bir desen. (12x20 cm)
Beğendiğim bir glayöl desenini de bu parçaya işledim.(12x20 cm) Bu kez nokta gölge uygulaması yaptım. Kolay bir çalışma oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder