7 Temmuz 2018 Cumartesi

Anadolu Çiçekleri / Anatolian Flowers (Wood Intarsia)






Uzun yıllardır ahşapla uğraşıyorum. 

Kendi desenlerimi çiziyor ve özgün çalışmalar yapıyorum. 
Oğullarım iç mimar. Benim çalışmalarıma destek veriyorlar.
Bu kez, kendi çizimlerini yaptılar ve paylaşmamı istediler. 
Çizimlerini çok beğendim. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum. 
Desenler 70x70 cm kenarlı veya 60 cm çaplı. 6 farklı ahşap ve 64 parçadan oluşuyorlar.
Tüm aşamaları bilgisayarla düzenlendi. 
Desen çizimi, modelleme, görselleştirme ve ahşap uygulaması 
bilgisayar ortamında yapıldı. 
Mekan içindeki görünüm de eklenerek çalışma tamamlandı. 
Desenler hazır ve shopier sayfamdan ulaşabilirsiniz. 
İlgi görmesi halinde yenileri gelecek. 
Desteğiniz ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim. 



(I have been working with wood works like intarsia, carving, pyrography, scrollsaw for many years.
I draw my own patterns and i do original works. During all this time my sons who are interior architect support my all works.
And now, they are working on their patterns and wanting to share from me. In my opinion, the patterns are awesome and i really love them. I am sure you will love them too.
The patterns are 70*70 cm or 60 cm diameter. 6 types of woods and 64 pieces.
The patterns all steps prepared on computer from design to visualization in a place. (pattern design,pattern drawing,modelling,material editting,visualization in a place)
The patterns are ready and you can find them in my shopier page. If they would in case of interest we will draw new patterns.
Thank you so much already for your supports and interest.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder